ПОЧАТКІВЦІ ПРОВОДЯТЬ ВІДКРИТІ УРОКИ

У рамках проведення тижня кафедри вчителів початкових класів Гадяцької спеціалізованої школи-інтернату ім. Є.П. Кочергіна у 1 класі вчителем Харченко Людмилою Іванівною проведено урок природознавства з використанням інтерактивних технологій «Водойми рідного краю». Наймолодші учні школи мають більш розвинену зорову пам’ять, тому на уроці було використано багато таблиць, фотоілюстрацій, діаграм. На урок завітали жабки-подружки з міні-сценкою «Біля річки Псел». Учитель використовувала вправи «Погода», «Мозковий штурм», «Знайди зайве слово». Діти створювали картину з предметних малюнків «Біля річки».
***
У 4-Б класі вчителем Омельяненко Тетяною Віталіївною проведений відкритий урок «Я у світі» на тему «Навчання – основний обов’язок дітей». Мета уроку – донести до свідомості дітей, що навчитися вчитися, означає – підготувати себе до самостійного дорослого життя; розвивати допитливість, бажання збагачувати свій розум знаннями; виховувати інтерес до науки, працелюбність. На уроці учні вивчали, як взаємодіють люди в сім’ї, колективі, суспільстві, як знайти своє місце у житті.
У ході уроку діти показували свою майстерність у цікавих вправах та завданнях і зрозуміли, що вчитися потрібно протягом усього життя.
***
Учитель Божко-Федюніна Валентина Миколаївна провела відкритий урок української мови-урок розвитку зв’язного мовлення на тему «Загадковий світ птахів» у 2-Б класі.
На уроці діти вчилися складати загадки.
Учні відгадували загадки про птахів, дізнавалися які бувають загадки, їх види, вчилися складати загадку про лелеку, розгадували загадковий кросворд.

***

«У БАЙЦІ ЗВІРІ І ПТАХИ ПОВОДЯТЬСЯ, ЯК ЛЮДИ……ЧЕРПАЙТЕ МУДРІСТЬ ІЗ БАЙОК…»
Під час проведення тижня кафедри вчителів початкових класів Гадяцької спеціалізованої школи-інтернату ім. Є.П. Кочергіна 24 лютого у 4-А класі вчителем Єрмаковою Антоніною Петрівною проведений відкритий урок із позакласного читання на тему «Байки Езопа». Мета уроку – розширення знань учнів про байку, як літературний жанр, вміння визначати головну думку-мораль байки, вчитися формулювати власну думку по відношенню до твору.
У ході уроку учні показували свою майстерність виразного, інтонаційного читання байок Езопа, зачитували цікаві біографічні відомості про першого байкаря. Школярі із задоволенням взяли участь у конкурсі «Знавці байок Езопа», бліцопитуванні «Скажи швидко» та тестуванні за байкою «Лисиця та Цап», яке включало у собі роботу над прислів’ями та фразеологізмами.

поч поч1 поч2 поч3єр1 поч4 поч5 єрпоч6